Andreas bear home

Jag fick knappt ont i armen

Jobbade från torpet idag, beredd på biverkningar av den andra sprutan som jag fick igår eftermiddag på Filadelfiakyrkan i Vasastan. Men jag fick knappt ont i armen den här gången. Tack och bock, ingen är gladare för det än jag.

Jag stannar gärna kvar lite vid vaccineringen. För bara ett år sedan fanns inte ens ett vaccin att få i Sverige. Nu har över hälften av svenskarna över 18 år fått två sprutor. Vi skulle inte ha kommit lika långt som art utan vetenskapen.

Fördelen med att jobba härifrån (det är svårare) är att helgen börjar direkt efter det att datorn följs ihop. Inget ger mig att koppla av mer än att ha detta omkring mig.

Hustrun undrade varför hennes skor stod mitt på gräsmattan. Jag sa aldrig att det var jag som använt dem som selfie-stöd.

Efter middagen cyklade jag ock dottern. Himlarna nu alltså. Wow.

#Torplife